PENGUMUMAN UMUM: HEBAHAN PROGRAM “WECAREWESHARE” ANJURAN JABATAN KEBAJIKAN MASYARAKAT SARAWAK
PENGUMUMAN UMUM: HEBAHAN PROGRAM “WECAREWESHARE” ANJURAN JABATAN KEBAJIKAN MASYARAKAT SARAWAK
Program ini adalah salah satu inisiatif Jabatan Kebajikan Masyarakat Sarawak bersama-sama jabatan / agensi kerajaan Sarawak bagi menjalankan program yang berbentuk Tanggungjawab Sosial Korporat (CSR) di institusi-institusi di bawah JKMS. Program koloaborasi ini melibatkn aktiviti di institusi JKMS dalam usaha menyemai dan menanam nilai penyayang dalam kalangan masyarakat, bagi menyantuni penghuni institusi kebajikan serta mengamalkan semangat kebersamaan dalam menjaga sosial kebajikan.
Sebarang pertanyaan boleh hubungi di alamat dibawah:
JABATAN KEBAJIKAN MASYARAKAT NEGERI SARAWAK,
Wisma Kebajikan
Lot 4273 Blok 14,
Off Jalan Siol Kanan,
93050 Kuching, Sarawak
TEL : 082 - 449577 / 444139
FAKS : 082 - 445710 / 448741
EMEL : welfare@sarawak.gov.my
Program ini adalah salah satu inisiatif Jabatan Kebajikan Masyarakat Sarawak bersama-sama jabatan / agensi kerajaan Sarawak bagi menjalankan program yang berbentuk Tanggungjawab Sosial Korporat (CSR) di institusi-institusi di bawah JKMS. Program koloaborasi ini melibatkn aktiviti di institusi JKMS dalam usaha menyemai dan menanam nilai penyayang dalam kalangan masyarakat, bagi menyantuni penghuni institusi kebajikan serta mengamalkan semangat kebersamaan dalam menjaga sosial kebajikan.
Sebarang pertanyaan boleh hubungi di alamat di bawah:
JABATAN KEBAJIKAN MASYARAKAT NEGERI SARAWAK,
Wisma Kebajikan
Lot 4273 Blok 14,
Off Jalan Siol Kanan,
93050 Kuching, Sarawak
TEL : 082 - 449577 / 444139
FAKS : 082 - 445710 / 448741
EMEL : welfare@sarawak.gov.my
Pencapaian Piagam Pelanggan
Laporan Analisa Pencapaian Piagam Pelanggan 2020 (Berdasarkan Laporan SCS Score Card Setiap Suku Tahun)
Berdasarkan Laporan Analisis SCS Score Card Pentadbiran Bahagian Serian
Perkara
Suku
Bil. Transaksi
Bil. Transaksi MPP
Bil. Transaksi TMPP
Percentage (%)
PERMOHONAN SURAT KUASA (LA) ATAU PROBET DALAM MASA 10 HARI
Q1
0
0
0
0
Q2
0
0
0
0
Q3
0
0
0
0
Q4
0
0
0
0
PERMOHONAN SIJIL ANAK ANGKAT DALAM 5 HARI BEKERJA
Q1
0
0
0
0
Q2
0
0
0
0
Q3
0
0
0
0
Q4
0
0
0
0
PENDAFTARAN NAMA-NAMA PERNIAGAAN (BARU) 1 HARI BEKERJA
Q1
0
0
0
0
Q2
0
0
0
0
Q3
0
0
0
0
Q4
0
0
0
0
PENGELUARAN EKSTRAK NAMA-NAMA PERNIAGAAN SERTA MERTA DI KAUNTER BAYARAN PEJABAT DAERAH
Q1
0
0
0
0
Q2
0
0
0
0
Q3
0
0
0
0
Q4
0
0
0
0
PINDAH BUTIR-BUTIR NAMA PERNIAGAAN & PEMBATALAN NAMA-NAMA PERNIAGAAN YANG TELAH DIWARTAKAN DALAM 1 HARI BEKERJA
Q1
0
0
0
0
Q2
0
0
0
0
Q3
0
0
0
0
Q4
0
0
0
0
PEMBAHARUAN NAMA - NAMA PERNIAGAAN 1 HARI
Q1
0
0
0
0
Q2
0
0
0
0
Q3
0
0
0
0
Q4
0
0
0
0
PINDAH HAKMILIK LESEN SENAPANG PATAH (SHOTGUN) MELALUI PROBET/ SEMASA HAYAT DALAM 10 HARI BEKERJA
Q1
0
0
0
0
Q2
0
0
0
0
Q3
0
0
0
0
Q4
0
0
0
0
PERMIT MEMBELI PELURU SENAPANG PATAH (SHOTGUN) SERTA MERTA
Q1
0
0
0
0
Q2
0
0
0
0
Q3
0
0
0
0
Q4
0
0
0
0
LESEN PERKAHWINAN KHAS BUKAN ISLAM DALAM 1 HARI BEKERJA
Q1
0
0
0
0
Q2
0
0
0
0
Q3
0
0
0
0
Q4
0
0
0
0
PERMOHONAN BARU LESEN PUNGUTAN AWAM DALAM 5 HARI BEKERJA
Q1
0
0
0
0
Q2
0
0
0
0
Q3
0
0
0
0
Q4
0
0
0
0
Pertunjuk: MPP - Mengikut Piagam Pelanggan TMPP - Tidak Mengikut Piagam Pelanggan
Q1:January - March | Q2:April - June | Q3: Julai - September | Q4: Oktober - Disember